• Légiközlekedés
    • Lounge Circle
  • Utazás
    • Belföld
    • Külföld
      • Utazási akciók
      • Utazási ajánlók
      • Üresjárat
    • Gasztroutazás
  • Impresszum
    • Editorial Circle
  • Fórum
  • Médiaajánlat
Traveler Circle
  • Légiközlekedés
    • Budapest Airport: Megindult a hatósági ellenőrzés a kínai járatokkal érkező utasoknál
    • HungaroControl: több mint egymillió repülőgépet kezeltek 2019-ben
    • Wizz Air A320
      Abu-Dzabiban hoz létre leányvállalatot a Wizz Air
    • Wizz Air
      Zaporizzsjába indít járatokat a Wizz Air Budapestről
    • Wizz Air
      Átvette utolsó A321ceo repülőgépét a Wizz Air
    • Lounge Circle
  • Utazás
    • dubajba vásárlás
      Utazz Dubajba és töltsd vásárlással és szórakozással a vakációt
    • emirates akció ősz
      Akciós ázsiai úti célok az őszre
    • flixbus
      Májusi retúrjegyek a tengerpartra kevesebb mint 6500 forintért
    • tavak
      5 gyönyörű tó Európában, ahová feltétlenül el kell látogatnod
    • 11 új útvonal a Wizz Airtől, ebből egy Budapestről
    • Belföld
    • Külföld
      • Utazási akciók
      • Utazási ajánlók
      • Üresjárat
    • Gasztroutazás
  • Impresszum
    • Editorial Circle
  • Fórum
  • Médiaajánlat
  • Facebook

  • Twitter

  • Instagram

  • YouTube

  • RSS

Autóipar

Ferrari 488 GTB vs. Kimi Räikkönen

Ferrari 488 GTB vs. Kimi Räikkönen
Barcza Bálint Boáz
2016-02-07

Sokak kedvence Kimi Räikkönen is kezd előbújni, a Formula 1-es idény kezdetével, így egyes sajtó – és médiaeseményeken is  megjelenik. A mostani rendezvényen, nagyközönség előtt a vörösök legújabb családtagját vitte pályára, a Ferrari 488 GTB-t.

Az autó több új rekordott is felállított az olasz istálló házán belül, ugyanis mind aerodinamikailag, mind reakcióidőben javult az autó teljesítménye. Az előbbiben közel 50%-al jobb a leszorítóerő az elődjéhez képest, míg az utóbbinál a mérések alapján, nulla késlekedéssel reagálnak a rendszerek menet közben, ami elég kiemelkedő egy ilyen erejű autónál.

A 488 GTB meghajtásáról egy 3902 köbcentis, v8-as, duplaturbós hátsó-középmotoros erőmű gondoskodik, ami kiemelkedő a Ferrari listáján. Összesen 670 lóerő leadására képes, amely 8 ezres fordulattal dolgozik a hetedik fokozatban. Emellett a 760 Nm-es nyomaték 8,3 másodperc alatt repíti 200-ra a mutatót, mellyel 1:23-as köridőt értek el az olaszok fioranói tesztpályáján.

ferrari_488_gtb

Érdekesség, hogy az úgynevezett SSC2 ( Slide Slip Control 2 ) menetstabilizálónak köszönhetően magabiztosan képes az autó kigyorsítani a kanyarokból, melynek rendszere összhangban van az aktív lengéscsillapítókkal is.

De, mivel Kimi Räikkönen vezetett, versenyzőhöz hűen, így is keresztbe tette a Ferrarit.

Megosztás:

  • Kattints ide a Twitter-en való megosztáshoz(Új ablakban nyílik meg)
  • Facebookon való megosztáshoz kattintás ide.(Új ablakban nyílik meg)

Kapcsolódó bejegyzések

Kapcsolódó címkékautóiparFerrariFerrari 488 GTBFioranoFormula 1Kimi Räikkönentc
Autóipar
2016-02-07
Barcza Bálint Boáz

Kapcsolódó címkékautóiparFerrariFerrari 488 GTBFioranoFormula 1Kimi Räikkönentc

Még több Autóipar

Győrben gyártják az Audikhoz az elektromos motorokat

Traveler Circle2016-11-17
Tovább

2035-re eltűnhetnek a benzin- és dízelüzemű autók

Földi Máté2016-09-24
Tovább

Még egy gyárat épít Kecskeméten a Mercedes-Benz

Traveler Circle2016-07-29
Tovább

Már gyártják a frissített Mercedes CLA és CLA Shooting Break modelleket Kecskeméten

Traveler Circle2016-06-03
Tovább

Nyert az új Opel Astra

Barcza Bálint Boáz2016-03-02
Tovább

A Ford Motor Company + egy végzetes pálya = megoldás

Barcza Bálint Boáz2016-02-28
Tovább
Görgessen a továbbiakért
Tap

Hirdetés

Traveler Circle

Repülési és utazási magazin - Hírek, vélemények, ajánlók, beszámolók a repülés és utazás köréből | Minden, ami repülés, utazás és gasztroutazás.

Copyright © 2015-2018 Traveler Circle.

Videó: Mi a közös egy rakétában és egy új Audi R8-asban?
Ellenfél a budapesti kátyúknak: videón a Bose új felfüggesztése