• Légiközlekedés
    • Lounge Circle
  • Utazás
    • Belföld
    • Külföld
      • Utazási akciók
      • Utazási ajánlók
      • Üresjárat
    • Gasztroutazás
  • Impresszum
    • Editorial Circle
  • Fórum
  • Médiaajánlat
Traveler Circle
  • Légiközlekedés
    • Budapest Airport: Megindult a hatósági ellenőrzés a kínai járatokkal érkező utasoknál
    • HungaroControl: több mint egymillió repülőgépet kezeltek 2019-ben
    • Wizz Air A320
      Abu-Dzabiban hoz létre leányvállalatot a Wizz Air
    • Wizz Air
      Zaporizzsjába indít járatokat a Wizz Air Budapestről
    • Wizz Air
      Átvette utolsó A321ceo repülőgépét a Wizz Air
    • Lounge Circle
  • Utazás
    • dubajba vásárlás
      Utazz Dubajba és töltsd vásárlással és szórakozással a vakációt
    • emirates akció ősz
      Akciós ázsiai úti célok az őszre
    • flixbus
      Májusi retúrjegyek a tengerpartra kevesebb mint 6500 forintért
    • tavak
      5 gyönyörű tó Európában, ahová feltétlenül el kell látogatnod
    • 11 új útvonal a Wizz Airtől, ebből egy Budapestről
    • Belföld
    • Külföld
      • Utazási akciók
      • Utazási ajánlók
      • Üresjárat
    • Gasztroutazás
  • Impresszum
    • Editorial Circle
  • Fórum
  • Médiaajánlat
  • Facebook

  • Twitter

  • Instagram

  • YouTube

  • RSS

Autóipar

Renault Espace Initiale Paris: luxus egyterű a franciáktól

Renault Espace Initiale Paris: luxus egyterű a franciáktól
Barcza Bálint Boáz
2015-11-05

Manapság már annyira nem új dolog, ha egy családi egyterűnél kívül és belül is megtalálható pár extra, ami a megjelenést és az utazás élményét javítja, így ezen nem is lepődhetünk meg, de a Renault most valami igazán ütőset alkotott. A francia gyártó úgy gondolta, hogy ideje lenne megújítani a családbarát verziót is és összerakta az egyik legjobb csapatát erre a célra. Így született a Renault Espace Initiale Paris, amely egy inkább luxusabb és extrább változatot képvisel.

Kezdjük a megjelenésnél. Habár a régebbi típusok inkább belső kényelemben voltak meggyőzőek, a legújabb tag ezt felülírta. Az Espace Initiale Paris első ránézésre talán egy kicsit futurisztikusnak tűnik, de második megtekintésre már valami nagyot, elegánsat és masszívat vélünk felfedezni, amin minden autókedvelőnek megakadhat a szeme. A Renault leírása szerint ez egy crossover, ami annyira nem is áll távol tőle, ugyanis a nagyobb hasmagasság elég szembetűnő, 16 centiméteresre növekedett. Az autó hossza 4,86 méteres, szélessége 1,88 méter, míg a magassága 1,68 méter, egyszóval a számokból is látni, nagy személyautóról beszélhetünk.

Térjünk át az autó belsejére. Nemcsak a külsőt szabták át, de belülről is igazán modern lett. Középen egy hatalmas R-Link 2 online multimédiás tablet köszön vissza, amelyen az autóban elhelyezett kis ledlámpák színének változtatásától kezdve a külső időjárás kijelzésén át a különböző menetsegítő funkciókon keresztül, egészen az ülések egyenkénti lehajtásáig rengeteg mindent lehet kezelni. A tágas belső tér eredményezi a nagy és vélhetően kényelmes üléseket, jelen esetben kicsit elegánsabb kivitelezésben. A már talán megszokottá vált három üléssoros személyautó most is lehetséges ezzel az utasok számát bővítve.

espace-initiale-paris-jfc-media-gallery-12Amennyiben a harmadik sorban levő ülések is fel vannak állítva 240 literes csomagteret kapunk, míg ezek ledöntésével 660 liter lesz szabad a csomagok számára. Extra még, hogy a csomagtartóban elhelyezett kapcsolókkal is kezelhetjük az ülések lecsukását, de sajnos  minden esetben csak kézzel lehet újra visszahúzni. A nagy tetőtéri ablak és a keskeny de mégis hatalmas oldalsó ablakok és a szélvédő minden igényt kielégítenek, hogy az autón kívüli dolgokat is teljes mértékben beláthassuk.

Az Renault Espace Initiale Paris ára már kissé borsosabb lehet első benyomásra. A benzines változat Energy TCe 200 EDC 12 400 000 forint, a dízel pedig Energy dCi 160 EDC 13 000 000 forint, de jobban belegondolva már nem is olyan drága azzal a sok opcióval és lehetőséggel amit nyújt. A benzines egy 1618 köbcentis motort rejt, amely egy 7 fokozatú automata váltóval van kombinálva, aminek városi fogyasztása 7,8 liter körül mozog 100 kilométerenként, vegyes fogyasztása pedig 6,2l/100km. A Espace dízele 1598 köbcentis 6 fokozatú automata sebességváltóval van ellátva melynek mind városi 5,1l/100km mind vegyes 4,7l/100km fogyasztása egy kicsit alacsonyabb mutatókat produkál.

Összességében úgy gondolom, hogy ezt az autót nagyon eltalálták, és remélhetőleg innentől csak hasonló Renaultokat fogunk az utakon látni.

Fotó: Renault

Megosztás:

  • Kattints ide a Twitter-en való megosztáshoz(Új ablakban nyílik meg)
  • Facebookon való megosztáshoz kattintás ide.(Új ablakban nyílik meg)

Kapcsolódó bejegyzések

Kapcsolódó címkékautóautóiparbemutatóegyterűEspaceRenaultRenault Espace Initiale Paristc
Autóipar
2015-11-05
Barcza Bálint Boáz

Kapcsolódó címkékautóautóiparbemutatóegyterűEspaceRenaultRenault Espace Initiale Paristc

Még több Autóipar

Győrben gyártják az Audikhoz az elektromos motorokat

Traveler Circle2016-11-17
Tovább

2035-re eltűnhetnek a benzin- és dízelüzemű autók

Földi Máté2016-09-24
Tovább

Még egy gyárat épít Kecskeméten a Mercedes-Benz

Traveler Circle2016-07-29
Tovább

Már gyártják a frissített Mercedes CLA és CLA Shooting Break modelleket Kecskeméten

Traveler Circle2016-06-03
Tovább

Nyert az új Opel Astra

Barcza Bálint Boáz2016-03-02
Tovább

A Ford Motor Company + egy végzetes pálya = megoldás

Barcza Bálint Boáz2016-02-28
Tovább
Görgessen a továbbiakért
Tap

Hirdetés

Traveler Circle

Repülési és utazási magazin - Hírek, vélemények, ajánlók, beszámolók a repülés és utazás köréből | Minden, ami repülés, utazás és gasztroutazás.

Copyright © 2015-2018 Traveler Circle.

Mikor vehetünk végre Ladát itthon?
MINI Cabrio 2016: a napsütést kedvelők új “kiskedvence”